Általános Szerződési Feltételek

A www.websliced.hu honlapon (továbbiakban úgyis, mint: „Honlap”, amelybe beleértendő és magába foglalja www.websliced.hu domainen található weboldalak összességét) kínált szolgáltatásokat a kleen-wear Kft. (a továbbiakban úgy is, mint „Szolgáltató”) szolgáltatja.

A Szolgáltató adatai:

Cégnév: kleen-wear Kft.

Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 115. 5. em. 18.

Adószám: 29021754-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-379262

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-94782365

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@websliced.hu

A szerződés nyelve: magyar

A szolgáltató részére a tárhelyet biztosítja: https://www.cloudways.com/

1. Az ÁSZF hatálya, bevezető rendelkezések

1.1. A Szolgáltató www.websliced.hu Honlapon található ajánlatai kizárólag magyarországi számlázási és szállítási címmel rendelkező Megrendelőknek szólnak.

1.2. A felhasználó vagy Megrendelő amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett www.websliced.hu Honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált (jelen Általános Szerződési Feltételek vonatkozásában regisztrációnak minősül a www.websliced.hu Honlapon történő megrendelést megelőzően kitöltendő adatok megadása, azoknak a megrendelés során történő, Szolgáltatónak való megküldése) felhasználója a www.websliced.hu Honlapnak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a felhasználó vagy Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a Honlap tartalmának megtekintésére.

1.3. Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) kizárólag a kleen-wear Kft. www.websliced.hu Honlapon található és a Honlapon keresztül igénybe vett a szolgáltatási kínálatára vonatkozik. A Megrendelő (a továbbiakban: a „Megrendelő”; Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban úgy is, mint „Felek”) szerződési nyilatkozata (ajánlata) leadásának feltétele, hogy kifejezetten elfogadja jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Megrendelő jelen ÁSZF-ben foglaltaktól eltérő szerződési feltételei kifejezetten elutasításra kerülnek.

1.4. Tájékoztatjuk, hogy a jelen ÁSZF fogyasztókra vonatkozó rendelkezései csak akkor vonatkoznak a Megrendelőre, ha megrendelése során szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyként jár el a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk) 8:1.§ 3. pontnak megfelelően.

1.5. A Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy a Szolgáltató www.websliced.hu Honlapon található kínálata kizárólag olyan nem előre gyártott szoftvernek minősülő számítógépi programalkotás termékek (a továbbiakban: „Szoftver”) fejlesztésére vonatkozik, amelyet a Megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítanak elő, illetve olyan Szoftverre, továbbá olyan támogatási szolgáltatás (Support) nyújtására, amelyet egyértelműen a Megrendelő személyére szabtak. A szolgáltatás nyújtása eredményképen a szoftverfejlesztés során Szoftver jöhet létre. Jelen ÁSZF tekintetében Szoftver a 7. fejezetben részletezett, megrendelt Szolgáltatás szerint létrejött legkisebb, a 7. pont szerinti weboldal típust felépítő egység (feladat csoport, Task – lásd: 7.6. pont), továbbá az egységek által létrehozott weboldal.

1.6. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Honlap terjesztésének tekintetében. Tilos a Honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

1.7. A megrendelés leadásával a Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a www.websliced.hu Honlapon keresztül megrendelt és a Szolgáltató által elkészített Szoftver grafikáit marketing célokra a Szolgáltató felhasználja, ahhoz a megrendelés leadását követően a Megrendelőtől további hozzájárulásra nincs szükség.

1.8. A www.websliced.hu Honlapon megjelenített szolgáltatások kizárólag online rendelhetők meg a Honlapon keresztül.

1.9. Amennyiben akciós díj kerül bevezetésre, Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a Megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról a Honlapon.

1.10. Szolgáltató és Megrendelő között a kommunikáció joghatályosan emailen keresztül történik. Szolgáltató a beérkező emailekről automatikus beérkezési visszaigazolást küld a feladó e-mail címre. Megrendelő köteles gondoskodni róla, hogy a Szolgáltató által megküldött email üzenetek beérkezését automatikus visszaigazolással igazolja.

1.11. Jelen ÁSZF tekintetében munkanapnak számít minden olyan hétköznap (hétfő-péntek), mely az adott naptári évre vonatkoztatva a megelőző évben a Magyar Közlönyben kihirdetésre kerülő miniszteri rendelet, vagy irányadó egyéb jogszabály szerint nem munkaszüneti nap, illetve nem ünnepnap, munkaidőnek számít minden munkanap 8-16 óra közötti időszaka.

1.12. Amennyiben valamely Szolgáltatói kötelezettség teljesítéséhez megelőzően szükséges Megrendelői tevékenység munkaidőn kívüli időszakban teljesül, úgy ezen Megrendelői tevékenységhez kötött Szolgáltatói kötelezettség teljesítésének határideje ezen Megrendelői tevékenység teljesülését követő első munkanapon, munkaidőben kezdődik.

1.13. Amennyiben a megrendelt Szolgáltatás teljesítése a Szolgáltató érdekkörén kívül álló okból (pl. vis maior, előre nem látható üzemzavarok, hatósági beavatkozások stb.) határidőben nem lehetséges, úgy a teljesítési határidő az akadályoztatás időszakával meghosszabbodik.

2. Regisztráció

2.1. A Megrendelő a megrendelés leadásakor köteles magát a Honlapon regisztrálni; megrendelés kizárólag regisztrációval adható le, a Szolgáltató által a megrendeléshez szükségesnek tartott adatok megadása előfeltétele a megrendelésnek. A Szolgáltatás megrendelésének és igénybevételének előfeltétele a Megrendelő által használt email elérhetőség megléte és fenntartása, a fizetéshez szükséges, a megfelelő fedezettel rendelkező bankszámla, amely vonatkozásában a Megrendelő jogosult fizetési kötelezettséget vállalni, továbbá a Megrendelő részéről a Trello hozzáférés Szolgáltató részére történő fenntartása a szerződés hatálya alatt (részleteket a 6.5 pont tartalmazza),

A Szolgáltatás(ok) keretében teljesített Szoftverfejlesztés teljesítésének előzetes feltétele a Megrendelő által saját költségére biztosított tárhelyszolgáltatás rendelkezésre állása. A szoftverfejlesztés megkezdéséhez szükséges minimális tárhely: 1 GB. Figyelemmel a 3.6. pontban részletezett weboldal típusok egyedi jellegére, a meghatározott minimális tárhelynél nagyobb méretű tárhely lehet szükséges a szoftverfejlesztés végzéséhez. A tárhelyméret szükséges növelése kapcsán Szolgáltató a Megrendelő által megadott email címen egyeztetéseket folytat a Megrendelővel, amennyiben a Megrendelő a Szolgáltató által emailen jelzett tárhely bővítésnek nem tesz eleget és a tárhely nem megfelelő mérete miatt a szoftverfejlesztés nem lehetséges, ez Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

2.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Honlap folyamatos működéséért. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül a Honlapon munkálatokat végezzen, ami a Honlap vagy annak egyes funkcióinak működésében fennakadást eredményezhet. A Szolgáltató nem köteles a kapcsolat ill. a szerver részére kapacitást bővíteni, esetlegesen túlterheltség vagy hosszabb válaszidő előfordulhat.

2.3. A regisztráció, illetve a megrendelés során megadott adatok helyességéért kizárólag a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe vevő Megrendelő felel. Az esetleges hibás és téves adatokért, továbbá az adatváltozásokért és azok bejelentéséért, illetve a bejelentés esetleges elmulasztásából eredő valamennyi következményért kizárólag a Megrendelő felel. Az adatokban történő változás a Megrendelő a Szolgáltató részére küldött email üzenetben köteles bejelenteni a változást követően haladéktalanul.

2.4. A Szolgáltató jogosult a Megrendelő regisztrációját bármikor indoklás nélkül elutasítani, különösen, ha a Megrendelő nem adja meg a szükséges adatokat vagy nyilvánvalóan valótlan adatokat kíván megadni, továbbá, ha nem fogadja el a jelen Általános Szerződési Feltételeket és Adatkezelési Tájékoztatót.

3. Rendelés menete, Szolgáltatások

3.1. Kívánt szolgáltatás(ok) kiválasztása

A Honlapon az alábbi szolgáltatások megrendelésére van lehetőség (a továbbiakban úgyis mint Szolgáltatás vagy Szolgáltatások):

3.1.1. Alap-csomag:

Kisebb weboldalak, landing oldalak elkészítéséhez ajánlott weboldal fejlesztési havi díjas szolgáltatás, mely során az előfizetés ideje alatt egyszerre 1 (egy) Task elvégzésére van lehetőség és áll rendelkezésre a Szolgáltató. 1 (egy) Task elvégzésének határideje2 (kettő) munkanap. A csomag része az előfizetés ideje alatt a korlátlan revízió, mely lehetőséget ad arra, hogy bármely kész Task-ot a Megrendelő újra indítsa vagy folyamatban lévő Task-nál jelezze a szükséges változásokat. Ehhez az adott Task kártyáján lehet leírni a megváltozott igényeket (A Taskokkal és a revízióval kapcsolatban bővebb információ a 7. pontban található). A csomag része továbbá a 3.1.4. pont szerinti Support szolgáltatás.

3.1.2. Haladó-csomag:

Webshopoknak és egyéb szolgáltatás nyújtás céljából létrehozandó weboldalak fejlesztés céljából igénybe vehető havi díjas szolgáltatás, mely során az előfizetés ideje alatt egyszerre 2 (kettő) Task elvégzésére van lehetőség és áll rendelkezésre a Szolgáltató. 1 (egy) Task elvégzésének határideje 2 (kettő) munkanap. A csomag része az előfizetés ideje alatt a korlátlan revízió, mely lehetőséget ad arra, hogy bármely kész Task-ot a Megrendelő újra indítsa vagy folyamatban lévő Task-nál jelezze a szükséges változásokat. Ehhez az adott Task kártyáján lehet leírni a megváltozott igényeket (A Task-okkal és a revízióval kapcsolatban bővebb információ a 7. pontban található). A csomag része továbbá a 3.1.4. pont szerinti Support szolgáltatás.

3.1.3. Pro-csomag:

Komplex weboldalak fejlesztése céljából igénybe vehető havi díjas szolgáltatás, mely során az előfizetés ideje alatt egyszerre 3 (három) Task elvégzésére van lehetőség és áll rendelkezésre a Szolgáltató. 1 (egy) Task elvégzésének határideje 2 (kettő) munkanap. A csomag része az előfizetés ideje alatt a korlátlan revízió, mely lehetőséget ad arra, hogy bármely kész Task-ot a Megrendelő újra indítsa vagy folyamatban lévő Task-nál jelezze a szükséges változásokat. Ehhez az adott Task kártyáján lehet leírni a megváltozott igényeket (A Task-okkal és a revízióval kapcsolatban bővebb információ a 7. pontban található). A csomag része továbbá a 3.1.4. pont szerinti Support szolgáltatás.

3.1.4. Support-szolgáltatás:

Elsősorban a www.websliced.hu oldalon elérhető Alap-; Haladó-; Pro-csomag szolgáltatásokra való előfizetéssel elkészített weboldalak karban tartására céljából igénybe vehető havi díjas szolgáltatás. Szolgáltató egyedi esetben ajánlatot adhat a nem Alap-csomag; Haladó-csomag, illetve Pro-csomag szolgáltatások részeként, harmadik féltől származó weboldalakhoz tartozó Support szolgáltatás ellátásához is. Ilyen esetben Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy egyedi ajánlat szerint a Support-szolgáltatások ellátáshoz Megrendelőnek Alap-, Haladó-, vagy Pro-csomag való előfizetését tegye szükségessé. Support-szolgáltatás esetén az előfizetés alatt egyszerre 1 (egy) Task elvégzésre van lehetőség és áll rendelkezésre a Szolgáltató. Egy (egy) Task elvégzésének határidje2 (kettő) munkanap. A csomag része az előfizetés ideje alatt a korlátlan revízió, mely lehetőséget ad arra, hogy bármely kész Task-ot a Megrendelő újra indítsa vagy folyamatban lévő Task-nál jelezze a szükséges változásokat. A csomag tartalmazza heti 1 (egy) ellenőrzést, heti 1 (egy) biztonsági mentést, heti 1 (egy) plugin frissítést (minden pluginre kiterjedően), a Task-ok elvégzése mellett. (A Task-okkal és a revízióval kapcsolatban bővebb információ a 7. pontban található.)

3.2. Fizetési és kapcsolattartási adatok megadása

A kívánt Szolgáltatás(ok) kiválasztását követően a Szolgáltatás(ok)hoz tartozó fizetési oldalon szükséges megadni a számlázási, valamint kapcsolattartási adatokat.

3.3. Weboldal típus meghatározása

3.3.1. Alap-csomag”, „Haladó-csomag” vagy „Pro-csomag” választása esetén

Amennyiben a megrendelni kívánt Szolgáltatás „Alap-csomag”, „Haladó-csomag” vagy „Pro-csomag” weboldalfejlesztési csomag, úgy a „Weboldal típusa” alatt kell megadni a weboldal típusára vonatkozó információkat. Ezt követően van lehetőség maximum 256 MB terjedelemben fájlok feltöltésével, illetve azokra mutató linkek megadásával a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására. A fájlok a Szolgáltató tárhelyére közvetlenül kerülnek feltöltésre, azok tartalmáért, jogszerű felhasználásáért a Megrendelő tartozik felelősséggel. A feltöltött fájlok tekintetében Szolgáltató a jogszabályi keretek közötti legteljesebb mértékben kizárja a felelősségét. A Szolgáltató a feltöltött fájlok tartalmi, grafikai, esztétikai szempontú ellenőrzését nem végzi el, az ebből eredő károkért Szolgáltató nem felel. Szolgáltatót a rendelkezésére bocsátott fájl- és adatállomány alapján – változtatás nélkül – a szerződésszerűen elvégzett szolgáltatások vonatkozásában, a fejlesztett Szoftver termék tartalma, formája vagy grafikája miatt sem polgári jogi, sem versenyjogi, sem büntetőjogi felelősség nem terheli. Ha a rendelkezésre bocsátott adatok minősége nem biztosítja a megfelelő minőségű Szoftver előállítását, a Vállalkozó a hiba észlelését követően haladéktalanul tájékoztatja a Megrendelőt, aki gondoskodik a hiba kijavításáról. A Szolgáltató által esetlegesen elvégzett igazoló ellenőrzés nem mentesíti a Megrendelőt azon felelőssége alól, hogy megfelelő minőségű adatállományt szolgáltasson.

A feltöltött fájlokat a rendszer automatikusan ellenőrzi kártékony szoftverek, számítógépes vírusok tekintetében. Amennyiben Megrendelő olyan fájl feltöltését kezdeményezni Szolgáltató tárhelyére, mely kártékony, vírusos, az ilyen feltöltésből fakadó, továbbá az ilyen feltöltésből bármilyen egyéb módon következő károkozás okán a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szerződésszegéssel okozott kárért való felelősségre vonatkozó rendelkezései szerint köteles megtéríteni a Szolgáltató teljes kárát.

3.3.2. „Még nincs elképzelésem” opció választása esetén

Abban az esetben, ha a kiválasztott weboldal típusnál a „még nincs elképzelésem” kerül kiválasztásra, úgy a kiküldött visszaigazoló emailben időpont foglalásra lehetőséget adó link kerül megküldésre, melyre kattintva a Megrendelő az időpont megadását követően nevét, valamint telefonos és emailes elérhetőségét megadva tud bemutatkozó hívásra időpontot foglalni. Az időpont foglalás, valamint a foglalt időpontban való megjelenés elmulasztása megrendelői késedelemnek minősül, mely a teljesítés megkezdését ellehetetleníti. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti, a Szolgáltatás fizetésétől kezdődően annak lemondásáig a díj abban az esetben is megilleti s Szolgáltatót, amennyiben a Megrendelő késedelembe esik.

3.3.3. Support szolgáltatás

Support szolgáltatás megrendelése esetén a Support szolgáltatással érintett weboldal elérhetőségét, az érintett weboldal WordPress hozzáférési adatait (felhasználói név, jelszó), tárhely hozzáférési adatait (felhasználói név, jelszó), adatbázis hozzáférési adatait (amennyiben phpMyAdmin-on található), FTP hozzáféréshez szükséges adatokat, az érintett weboldalon használt plugin-ek licenc információit, valamint a plugin szolgáltatóhoz való belépési adatokat szükséges megadni.

3.3.4. Nem a Szolgáltató által fejlesztett weboldalhoz megrendelet Alap-csomag”, „Haladó-csomag” vagy „Pro-csomag” weboldalfejlesztési csomag

Amennyiben a megrendelni kívánt Szolgáltatás „Alap-csomag”, „Haladó-csomag” vagy „Pro-csomag” weboldalfejlesztési csomag már meglévő weboldal fejlesztéséhez kerül megrendelésre, úgy az érintett weboldal WordPress hozzáférési adatait (felhasználói név, jelszó), tárhely hozzáférési adatait (felhasználói név, jelszó), adatbázis hozzáférési adatait (amennyiben phpMyAdmin-on található), FTP hozzáféréshez szükséges adatokat, az érintett weboldalon használt plugin-ek licenc információit, valamint a plugin szolgáltatóhoz való belépési adatokat szükséges megadni.

3.4. ÁSZF és adatkezelési tájékoztató elfogadása

A megrendelés véglegesítéséhez és a Szolgáltatónak való megküldéséhez elengedhetetlen, hogy a Megrendelő megismerje a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatóját, és elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit, valamint hozzájáruljon a személyes adatainak Adatkezelési Tájékoztató szerinti kezeléséhez. Az ÁSZF szerinti szerződés írásbeli szerződésnek minősül. Az ÁSZF minden esetben elérhető a Honlapon, onnan letölthető, a Megrendelő minden esetben tárolhatja és előhívhatja azt.

3.5. Fizetés

3.5.1. A „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva a Megrendelő véglegesíti megrendelését, amely egyúttal elektronikus úton rögzítésre, iktatásra kerül a Szolgáltató rendszerében. A „Tovább a fizetéshez” gombra kattintással Megrendelő tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik Szolgáltatóval szemben. A megrendelés megerősítését követően a Megrendelő egyoldalúan nem módosíthatja a megrendelését.

3.5.2. A rendelés megerősítése után a Megrendelő átirányításra kerül a Stripe Technology Europe, Limited („Stripe”) online fizetési rendszer felületére. Szolgáltató a Stripe részére a szolgáltatás megrendelésének megadott számlázási és kapcsolattartási adatokat továbbítja a Stripe részére. A továbbítás célja a fizetés lebonyolítása. A Stripe használatával és adatkezelésével kapcsolatban további rendelkezéseket az 5. pont tartalmaz.

A megrendelés megerősítése és fizetés után a rendszer a rendelés számát kiírja, majd elektronikus levélben (e-mail) a rendelés visszaigazolását megküldi a Megrendelő részére az általa megadott e-mail címre. A Szolgáltatásra való jogosultság a fizetési kötelezettség maradéktalan teljesítésével keletkezik. A Megrendelő felhatalmazza a Szolgáltatót, hogy a kiválasztott fizetési mód szerint a díj felszámításra kerüljön a 4.1. pont szerint.

3.6. A fizetést követően a Szolgáltató a Megrendelő által megadott email címre megküldi a választott weboldal típusának megfelelő kérdőívet tartalmazó emailt. A kérdőív a kiválasztott weboldal típusa szerint az alábbi kérdéseket tartalmazza:

3.6.1. „Bemutatkozó/Landing”

Abban az esetben, ha a kiválasztott weboldal típusnál a „Bemutatkozó/Landing” kerül kiválasztásra, úgy a kiküldött visszaigazoló emailben online kitölthető kérdőívre mutató link kerül megküldésre. A kérdőív felületén a Megrendelőnek az alábbi kérdésekre szükséges választ adnia:

- Rendelkezik-e domain névvel?

- Rendelkezik-e tárhellyel?

- Szeretne-e domain névhez tartozó email címet?

- Mi legyen a weboldal elsődleges nyelve?

- Szeretne-e többnyelvű weboldalt?

- Miről fog szólni a weboldal?

- Hogyan nézzen ki a weboldal? – Abban az esetben szükséges, amennyiben a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására lehetőséget adó 256 MB terjedelemben történő fájlok feltöltésére, illetve azokra mutató linkek megadása a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására nem került korábban sor, ekkor link küldésével lehet az ötleteket megadni.

- Szeretne-e kontakt formot a weboldalra?

- Szeretne-e hírlevél feliratkozást a weboldalra?

- Szeretne-e pop-up ablakot/bannert a weboldaladra?

- Szeretne-e SEO eszközök bekötését?

- Szeretne-e marketing eszközök bekötését?

A kérdőív kitöltésének elmulasztása vagy késedelmes kitöltése Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

3.6.2. „Blog”

Abban az esetben, ha a kiválasztott weboldal típusnál a „Blog” kerül kiválasztásra, úgy a kiküldött visszaigazoló emailben online kitölthető kérdőívre mutató link kerül megküldésre. A kérdőív felületén a Megrendelőnek az alábbi kérdésekre szükséges választ adnia:

- Rendelkezik-e domain névvel?

- Rendelkezik-e tárhellyel?

- Szeretne-e domain névhez tartozó email címet?

- Mi legyen a weboldal elsődleges nyelve?

- Szeretne-e többnyelvű weboldalt?

- Miről fog szólni a weboldal?

- Szeretne-e regisztrációt és felhasználói fiókok létrehozását lehetővé tenni a látogatóknak?

- Szeretné-e, hogy tudjanak a látogatók kommentelni a blogodra?

- Szeretne-e szűrőket alkalmazni a különböző blogcikkeidre téma vagy egyéb sajátosság alapján?

- Hogyan nézzen ki a weboldal? – Abban az esetben szükséges, amennyiben a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására lehetőséget adó 256 MB terjedelemben történő fájlok feltöltésére, illetve azokra mutató linkek megadása a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására nem került korábban sor, ekkor link küldésével lehet az ötleteket megadni.

- Szeretne-e kontakt formot a weboldalra?

- Szeretne-e hírlevél feliratkozást a weboldalra?

- Szeretne-e pop-up ablakot/bannert a weboldaladra?

- Szeretne-e SEO eszközök bekötését?

- Szeretne-e marketing eszközök bekötését?

A kérdőív kitöltésének elmulasztása vagy késedelmes kitöltése Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

3.6.3. „Portfólió”

Abban az esetben, ha a kiválasztott weboldal típusnál a „Portfólió” kerül kiválasztásra, úgy a kiküldött visszaigazoló emailben online kitölthető kérdőívre mutató link kerül megküldésre. A kérdőív felületén a Megrendelőnek az alábbi kérdésekre szükséges választ adnia:

- Rendelkezik-e domain névvel?

- Rendelkezik-e tárhellyel?

- Szeretne-e domain névhez tartozó email címet?

- Mi legyen a weboldal elsődleges nyelve?

- Szeretne-e többnyelvű weboldalt?

- Miről fog szólni a portfólió?

- Hány aloldalra van szükség, mi legyen az aloldalak megnevezése, címe?

- Szeretne-e szűrőket alkalmazni téma vagy egyéb sajátosság alapján?

- Hogyan nézzen ki a weboldal? – Abban az esetben szükséges, amennyiben a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására lehetőséget adó 256 MB terjedelemben történő fájlok feltöltésére, illetve azokra mutató linkek megadása a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására nem került korábban sor, ekkor link küldésével lehet az ötleteket megadni.

- Szeretne-e kontakt formot a weboldalra?

- Szeretne-e hírlevél feliratkozást a weboldalra?

- Szeretne-e pop-up ablakot/bannert a weboldaladra?

- Szeretne-e SEO eszközök bekötését?

- Szeretne-e marketing eszközök bekötését?

A kérdőív kitöltésének elmulasztása vagy késedelmes kitöltése Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

3.6.4. „Webshop”

Abban az esetben, ha a kiválasztott weboldal típusnál a „Webshop” kerül kiválasztásra, úgy a kiküldött visszaigazoló emailben online kitölthető kérdőívre mutató link kerül megküldésre. A kérdőív felületén a Megrendelőnek az alábbi kérdésekre szükséges választ adnia:

- Rendelkezik-e domain névvel?

- Rendelkezik-e tárhellyel?

- Szeretne-e domain névhez tartozó email címet?

- Mi legyen a weboldal elsődleges nyelve?

- Szeretne-e többnyelvű weboldalt?

- Milyen termékek árusítására kerül sor?

- Szeretne-e regisztrációt és felhasználói fiók létrehozását lehetővé tenni a látogatóknak?

- Szeretne-e értékelést/véleménynyilvánítást lehetővé tenni a látogatóknak?

- Szeretne-e fizetést lehetővé tenni a weboldalon keresztül?

- Használ-e készletkezelő szolgáltatást?

- Van-e már csomagszállító szolgáltatója?

- Körülbelül hány terméket szeretne árulni a webshopon?

- Szeretne-e szűrőket alkalmazni a termékeidre téma vagy egyéb sajátosság alapján?

- Szeretne-e előre létrehozott kategóriák szerint csoportosítani a termékeidet?

- Szeretné-e lehetővé tenni kuponkódok megadását?

- Szeretne-e blogot az oldaladon?

- Szeretne-e külön „kapcsolat” és „rólunk” oldalt?

- Hogyan nézzen ki a weboldal? – Abban az esetben szükséges, amennyiben a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására lehetőséget adó 256 MB terjedelemben történő fájlok feltöltésére, illetve azokra mutató linkek megadása a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására nem került korábban sor, ekkor link küldésével lehet az ötleteket megadni.

- Szeretne-e kontakt formot a weboldalra?

- Szeretne-e hírlevél feliratkozást a weboldalra?

- Szeretne-e pop-up ablakot/bannert a weboldaladra?

- Szeretne-e SEO eszközök bekötését?

- Szeretne-e marketing eszközök bekötését?

A kérdőív kitöltésének elmulasztása vagy késedelmes kitöltése Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

3.6.5. Szolgáltatás

Abban az esetben, ha a kiválasztott weboldal típusnál a „Szolgáltatás” kerül kiválasztásra, úgy a kiküldött visszaigazoló emailben online kitölthető kérdőívre mutató link kerül megküldésre. A kérdőív felületén a Megrendelőnek az alábbi kérdésekre szükséges választ adnia:

- Rendelkezik-e domain névvel?

- Rendelkezik-e tárhellyel?

- Szeretne-e domain névhez tartozó email címet?

- Mi legyen a weboldal elsődleges nyelve?

- Szeretne-e többnyelvű weboldalt?

- Milyen szolgáltatás nyújtására kerül sor?

- Szeretné-e, hogy tudjanak a látogatók időpontot foglalni a szolgáltatáshoz?

- Szeretne-e regisztrációt és felhasználói fiók létrehozását lehetővé tenni a látogatóknak?

- Szeretne-e értékelést/véleménynyilvánítást lehetővé tenni a látogatóknak?

- Szeretne-e fizetést lehetővé tenni a weboldalon keresztül?

- Szeretne-e blogot az oldaladon?

- Hogyan nézzen ki a weboldal? – Abban az esetben szükséges, amennyiben a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására lehetőséget adó 256 MB terjedelemben történő fájlok feltöltésére, illetve azokra mutató linkek megadása a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására nem került korábban sor, ekkor link küldésével lehet az ötleteket megadni.

- Szeretne-e kontakt formot a weboldalra?

- Szeretne-e hírlevél feliratkozást a weboldalra?

- Szeretne-e pop-up ablakot/bannert a weboldaladra?

- Szeretne-e SEO eszközök bekötését?

- Szeretne-e marketing eszközök bekötését?

A kérdőív kitöltésének elmulasztása vagy késedelmes kitöltése Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

3.6.6. „Egyéb”

Abban az esetben, ha a kiválasztott weboldal típusnál a „Egyéb” kerül kiválasztásra, úgy a kiküldött visszaigazoló emailben online kitölthető kérdőívre mutató link kerül megküldésre. A kérdőív felületén a Megrendelőnek az alábbi kérdésekre szükséges választ adnia:

- Rendelkezik-e domain névvel?

- Rendelkezik-e tárhellyel?

- Szeretne-e domain névhez tartozó email címet?

- Mi legyen a weboldal elsődleges nyelve?

- Szeretne-e többnyelvű weboldalt?

- Miről fog szólni a weboldal?

- Hogyan nézzen ki a weboldal? – Abban az esetben szükséges, amennyiben a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására lehetőséget adó 256 MB terjedelemben történő fájlok feltöltésére, illetve azokra mutató linkek megadása a projektre vonatkozó ötletek, igények megosztására nem került korábban sor, ekkor link küldésével lehet az ötleteket megadni.

- Szeretne-e kontakt formot a weboldalra?

- Szeretne-e hírlevél feliratkozást a weboldalra?

- Szeretne-e pop-up ablakot/bannert a weboldaladra?

- Szeretne-e SEO eszközök bekötését?

- Szeretne-e marketing eszközök bekötését?

A kérdőív kitöltésének elmulasztása vagy késedelmes kitöltése Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

3.7. Szolgáltató arra, az esetre, amennyiben a Honlapon hiba vagy hiányosság lép fel a Szolgáltatások leírásánál vagy a díjaknál, fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a Szolgáltató a Megrendelő által megadott email-es elérhetőségére küldött email üzenetben haladéktalanul tájékoztatja a Megrendelőt a helyes adatokról. A Megrendelőnek ilyen esetben a tájékoztatást követően lehetősége van megerősítenie a megrendelést a pontosított helyes adatokkal a Szolgáltatónak címzett válasz emailben, vagy lehetősége van arra, hogy elálljon a szerződéstől. A Megrendelő a hibás adatok következtében való szerződéstől való elállási jogosultságát a Szolgáltatónak címzett emailben van lehetősége gyakorolni. Szolgáltató az emailt az automatikus visszaigazolást követő 1 (egy) munkanapon belül feldolgozza. Szolgáltató az email feldolgozását követően haladéktalanul intézkedik a díj visszafizetéséről.

3.8. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat során vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A Szolgáltató különösen felhívja a Megrendelő figyelmét a helyes e-mail cím fontosságára, különös tekintettel arra, hogy a szolgáltatások nyújtása során a fő kommunikációs csatorna a Felek között az e-mail. Ennek megfelelően a Megrendelés során az email címet két alkalommal szükséges megadni (email cím megadása, email cím megerősítése). A helyes e-mail cím megadásáért, valamint a Megrendelő által megadott e-mail cím Megrendelő általi elérhetőségéért és használatáért valamennyi felelősség kizárólag a Megrendelőt terheli, hibás e-mail cím megadása, illetve a Megadott e-mail cím használata során esetlegesen felmerülő hiba, Megrendelő általi el nem érhetősége nem mentesíti a Megrendelőt a jelen Szerződésben meghatározott kötelezettségei teljesítése alól.

3.9. A Szolgáltatások Honlapon történő feltüntetése nem tekinthető jogi értelemben kötelező erővel bíró ajánlatnak, hanem az kötelező erővel nem bíró online-katalógusnak tekintendő. A „Megrendelés” gomb megnyomásával a Megrendelő kötelező erejű ajánlatot tesz a megrendelői kosárban található Szolgáltatás(ok) igénybevételére. Az adott megrendelés Szolgáltató részéről történő kifejezett elfogadásáról szóló, Szolgáltató által a Megrendelő regisztrációkor megadott email címéhez tartozó email fiókba megküldött és a Megrendelő által megadott email címhez tartozó email fiókban hozzáférhetővé váló e-maillel (visszaigazolás) jön létre a szolgáltatási szerződés a Megrendelő és a Szolgáltató között adott megrendelésben meghatározott Szolgáltatás(ok) vonatkozásában. Szolgáltatót nem terheli semmilyen felelősség abban az esetben, amennyiben a visszaigazolás azért nem érkezik meg a Megrendelőhöz, mert e-mail címét pontatlanul adta meg, illetve az e-mail fiók a tárhely telítettsége miatt a Megrendelő számára nem hozzáférhető. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb két munkanapon belül a Megrendelőhöz nem érkezik meg, úgy Megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség, illetve a szerződéses kötelezettség alól. A szerződés értelmében a Szolgáltató a Megrendelő által a megrendelői kosárban megjelölt és megrendelt Szolgáltatások nyújtására, a Megrendelő a megrendelői kosárban a megrendelt Szolgáltatásokra meghatározott szolgáltatási díjak és egyéb ott feltűntetett adók és költségek megfizetésére köteles.

4. Szolgáltatási díjak

4.1. A Honlapon található díjak kivétel nélkül végleges díjak, azok tartalmazzák a szolgáltatási díjat és a törvényben előírt általános forgalmi adót. A szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített díjak forintban értendők. Eltérő rendelkezés hiányában a díjak havi előfizetési díjak, a szolgáltatás megszűnéséig a Megrendelő felhatalmazza a Szolgáltatót, hogy a kiválasztott fizetési mód szerint a díj felszámításra és a megadott fizetési mód szerint a Megrendelő fizetési számlája megterhelésre kerüljön. A díjjal rendezett időszak Előfizetési időszak, az Előfizetési időszak fordulónapja a díjjal rendezett időszak utolsó napja. Fizetési határidő (a díj felszámításának napja) az Előfizetési időszak fordulónapját követő első nap, mely számában megegyezik az Előfizetési időszak kezdő napjával, a Fizetési határidő eltérhet, amennyiben a kifizetés a fizetési módon keresztül sikertelen, vagy ha az adott hónapban nincs olyan nap, amelyen a díjköteles előfizetési időszak megkezdődött. Amennyiben az adott hónapban nincs olyan nap, amelyen a díjköteles előfizetési időszak megkezdődött, úgy a Fizetési határidő a hónap utolsó napja.

4.2. A havi díjak nem tartalmazzák a Megrendelő által közvetlenül harmadik féltől igénybe vett tárhelyszolgáltató, valamint domain név esetleges díját és költségét, a Megrendelő kérésére beépített, nem ingyenes plug-in-ok esetleges díját és költségét, továbbá a Word Press esetleges díját és költségét, ezen esetlegesen felmerülő díjak és költségek megfizetésére a Megrendelő közvetlenül ezen szolgáltatásokat nyújtó harmadik fél részére köteles a harmadik fél és a Megrendelő között létrejövő, illetve fennálló jogviszony alapján.

4.3. Szolgáltató a havi díjról és az esetlegesen felmerülő költségekről számlát állít ki Megrendelő részére, és azt a számla kiállításának napján, elektronikus úton küldi meg Megrendelő részére a Megrendelő által megadott e-mail címre. Szolgáltató által kiállított számla elektronikus formában, aláírás nélkül is hiteles. Szolgáltató az általános ÁFA szabályok szerint állítja ki számláját, forgalmi adóval növelve.

4.4. Szolgáltató fenntartja a jogot a díjak megváltoztatására. Bármely díjváltozásról Szolgáltató a Megrendelőt a változást megelőzően legalább 1 (egy) hónappal értesíti a Megrendelő által megadott email címre küldött emailen keresztül. Megrendelő a 12.2. pont szerint élhet felmondási jogával, amennyiben a megváltozott díjon a szolgáltatást a továbbiakban nem kívánja igénybe venni.

5. Fizetési feltételek

5.1. A fizetés módját a Megrendelő határozza meg a megrendelés alkalmával. Az előfizetési díjak előre esedékesek az Előfizetési időszakra. Az első Előfizetési Időszakra vonatkozó előfizetési díj a Megrendelő által kiválasztott Szolgáltatás megrendelésével egyidejűleg esedékes.

5.2. A Megrendelő az alábbi fizetési módot választhatja:

Bankkártyás fizetés:

Bankkártyás fizetési mód választása esetén annak igénybevételéhez a Megrendelőnek el kell fogadnia, hogy a Szolgáltató által a Szolgáltató felhasználói adatbázisában tárolt a megrendeléshez kapcsolódó személyes adatai átadásra kerüljenek a Stripe Technology Europe, Limited (The One Building, 1, Lower Grand Canal Street, Dublin 2, Írország) (a továbbiakban: „Stripe”), mint önálló adatkezelő részére. A továbbított adatok köre magánszemély Megrendelő esetében: név, e-mail cím, telefonszám és számlázási cím adatok; a továbbított adatok köre nem természetes személy Megrendelő esetében: cégnév, email cím, adószám, számlázási cím. Az adattovábbítás célja: a tranzakciók nyomon követése, nyilvántartása, kezelése, az fizetés lebonyolítása. A Stripe Általános Felhasználási Feltételek elérhetősége: https://stripe.com/en-hu/legal/stel

6. Megrendelések feldolgozása és teljesítése

6.1. A megrendelések feldolgozása automatikusan zajlik, a Megrendelő által tett ajánlat elfogadásáról a Szolgáltató a Megrendelő által megadott email címre küldött emailben tájékoztatja a Megrendelőt.

6.2. A Megrendelő által adott adatok és információk tartalmáért (elírás, helyesírási hiba, grafikai hiba) és minőségéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

6.3. A megrendelés beérkezését és az első Előfizetési Időszakra járó előfizetési díj megfizetését követően a Szolgáltató a Megrendelő által megadott email címre küldi meg a 3.6. pontban részletezett kérdőívet. A kérdőív hiánytalan kitöltése előfeltétele a weboldal fejlesztés megkezdésének.

6.4. A Kérdőív hiánytalan kitöltését követően Szolgáltató a beérkezés napját követő munkanapól számított 2 (kettő) munkanap alatt a Megrendelő által megadott email címre megküldi a weboldal fejlesztéshez szükséges Trello linket.

6.5. Szolgáltató a Szolgáltatás nyomon követése érdekében harmadik fél szoftverét, a Trello felületét veszi igénybe. A Trello felhasználási feltételei az alábbi linkeken érhetőek el: https://www.atlassian.com/legal/cloud-terms-of-service . A Trello igénybevételéhez Megrendelőnek szükséges a Trello weboldalán regisztrálnia. Szolgáltató és a Trello nem állnak kapcsolatban, a Trello működésére, adatkezelésére ráhatása nincs, így a Trello által megvalósított tevékenységekért semmilyen mértékben nem tartozik felelősséggel, azt teljes mértékben kizárja. A szolgáltatás igénybevételének feltétele a Megrendelő részéről a Trello hozzáférés fenntartása a szerződés hatálya alatt, amennyiben bármilyen oknál fogva a Trello hozzáférése megszűnik, a Szolgáltatónak nem áll módjában a teljesítés folytatása, az ilyen időszak nem számít bele a teljesítés határidejébe, az ilyen eset a Megrendelő késedelmének számít, Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

6.6. A Trello alkalmazás segítségével a Megrendelő meghatározhatja a Task-ok megvalósítási sorrendjét vagy Megrendelő a Szolgáltatóhoz intézett emailes megkeresésben kérheti Szolgáltatót, hogy Szolgáltató határozza meg a Task-ok sorrendjét. A Megrendelő általi sorrend meghatározás hiányában – amennyiben Megrendelő nem kérte a Szolgáltatót a Task-ok sorrendjének meghatározására – a Szolgáltatónak nem áll módjában a weboldal fejlesztés megkezdése.

7. Megrendelhető Szolgáltatásokkal kapcsolatos feltételek

7.1. A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény értelmében szoftvernek minősül a számítógépi programalkotás és a hozzá tartozó dokumentáció akár forráskódban, akár tárgykódban vagy bármilyen más formában rögzített minden fajtája, ideértve a felhasználói programot és az operációs rendszert is.

7.2. A www.websliced.hu Honlapon megrendelhető Alap-csomag; Haladó-csomag; Pro-csomag Szolgáltatások tartalmazzák egy Word Press nyílt forráskódú (https://wordpress.org/about/) platformra épülő egyedi weboldal fejlesztését szoftverfejlesztési tevékenység keretében. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az előállított Szoftver(ek) kizárólag Word Press környezetben futtatható(k), az szerverről szerverre csak a futtatási környezet megtartásával migrálható(k). Felek ennek ismeretében döntöttek a nyílt forráskódú platformra történő kivitelezés mellett.

7.3. A www.websliced.hu Honlapon megrendelhető Support szolgáltatás, mint szoftverfejlesztés, olyan weboldalakra vonatkozik, melyek Word Press környezetben kerültek elkészítésre. Support szolgáltatás elsősorban a www.websliced.hu oldalon elérhető Alap-; Haladó-; Pro-csomag szolgáltatásokat követően, azok frissítésére, karban tartására vehető igénybe és rendelhető meg. Szolgáltató egyedi esetben ajánlatot adhat a nem Alap-; Haladó-; Pro-csomag szolgáltatások részeként, harmadik féltől származó weboldalakhoz tartozó Support szolgáltatás ellátásához is. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy egyedi ajánlat szerint a Support csomaghoz tartozó szolgáltatások ellátáshoz Megrendelőnek Alap-, Haladó-, vagy Pro-csomag szolgáltatásra való előfizetését tegye szükségessé. Abban esetben, ha a Szolgáltató Alap-, Haladó-, vagy Pro-csomag szolgáltatásra való előfizetést jelöl meg szükségesnek egyedi esetben, az Alap-, Haladó-, vagy Pro-csomag szolgáltatás igénybevétele alatt Support szolgáltatásra külön nem szükséges előfizetnie a Megrendelőnek.

7.4. A megrendelt Szolgáltatás keretében teljesített szoftverfejlesztés teljesítésének helye a Megrendelő által választott Megrendelő által saját költségére biztosított megfelelő tárhelyszolgáltatón történik.

7.5. Figyelemmel arra, hogy a tárhelyszolgáltatók a Szolgáltatón kívül álló, harmadik személyek, Szolgáltatónak a tárhelyszolgáltatók működésére, adatkezelésére ráhatása nincsen, a tárhelyszolgáltatók működésével, a tárhelyszolgáltatók által nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban felelősségét teljes mértékben kizárja. A tárhelyszolgáltatónál esetlegesen bekövetkező rendszerhiba, a rendelkezésre állásban tapasztalható fennakadás, vagy bármilyen egyéb, a tárhelyszolgáltató érdekkörében felmerülő okból eredő késedelem a Megrendelő oldalán felmerülő késedelem, az Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

7.6. A megrendelt Szolgáltatás teljesítése feladat csoportokban (a továbbiakban: „Task”) kerül teljesítésre. A megrendelt Szolgáltatás típusától függően egy időben egy vagy több Task elvégzésére van lehetőség. Az elvégzendő Taskok listája a Szolgáltató által előre meghatározott, Megrendelő által azokhoz újat hozzá tenni, azok tartalmán módosítani egyoldalúan nem lehet. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Task-listában található egyes megrendelhető Taskok tartalmán, illetve, hogy a Task-listán módosítson. Az ilyen módosításokra a Szolgáltatás rendeltetésszerű teljesítése érdekben van szükség, azokat azonban a Megrendelővel a Megrendelő által megadott email címen keresztül közölni szükséges a módosítást megelőzően. A Taskok listája a megrendelet weboldal típusától (lásd 3.6 pont) függően kerülnek meghatározása, egyedi igény esetében az igényeknek megfelelően kerülnek összeállításra.

7.7. A Taskok a fejlesztési tartalom leírására szolgálnak. A Taskok Megrendelővel szoros együttműködésben történő elkészítését vállalja a Szolgáltató. Ennek érdekében a Felek vállalják, hogy a Taskok elkészítése során a másik Fél igénye szerint folyamatosan egymás rendelkezésére állnak, a másik Fél által kért információkat haladéktalanul egymás rendelkezésére bocsátják, a másik Fél által kezdeményezett egyeztetéseken a Felek által megjelölt szakmai területen döntési kompetenciával rendelkező személlyel képviseltetik magukat.

7.8. Szolgáltató a Task-ok listáját úgy állítja össze, hogy a Megrendelővel szoros együttműködésben kialakított működési és esztétikai követelményeknek minden tekintetben megfelelő weboldal felhasználói tesztelésre megfelelő minőségben, a weboldal típus szerint szükséges összes Task elvégzését követően, azok elvégzési határidejében átadásra kerülhessen a Megrendelő részére. A Task-ok részleteiben tartalmazzák a Szoftverfejlesztés elemeinek leírását a megrendelt weboldal szoftverfejlesztési feladatainak ellátáshoz szükséges szakmai szempontok szerint.

7.9. Szolgáltató döntési jogkörébe tartozik annak meghatározása, hogy a Task-ok a Szoftverfejlesztés kivitelezésének részleteit milyen mélységig határozzák meg. Amennyiben Szolgáltató megítélése szerint a Task-ok elvégzéséhez nem áll rendelkezésre elegendő megrendelői információ, Megrendelő köteles a Szolgáltató kérésére haladéktalanul Szolgáltató rendelkezésére bocsátani a minimálisan szükséges, hiányzó adatokat, melyeket Szolgáltató a Megrendelő által megadott email címre megküldött emailben jelöl meg. A minimálisan szükséges, hiányzó adatok rendelkezésre bocsátásának elmulasztása Megrendelői késedelemnek minősül. Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

7.10. A Task elvégzését a Megrendelő a Trello felületen a „Folyamatban” oszlopba helyezésével tudja igényelni. Amennyiben Megrendelő a 6.6 pont szerint a Szolgáltatót feljogosítja a Task-ok sorrendjének meghatározására, úgy a „Folyamatban” oszlopba a Szolgáltató helyezi a Task-okat.

7.11. Alap-csomag Szolgáltatás esetén egy időben 1 (egy) „Task” elvégzésére (a „folyamatban” és a „kész” listában szerepló Task-ok száma) köteles a Szolgáltató. A Task elvégzésére nyitva álló határidő 2 munkanap.

7.12. Haladó Szolgáltatás eseténegy időben 2 (két) „Task” elvégzésére (a „folyamatban” és a „kész” listában szerepló Task-ok száma) köteles a Szolgáltató. A Task elvégzésére nyitva álló határidő 2 munkanap.

7.13. Pro Szolgáltatás eseténegy időben 3 (három) „Task” elvégzésére köteles (a „folyamatban” és a „kész” listában szerepló Task-ok száma) a Szolgáltató. A Task elvégzésére nyitva álló határidő 2 munkanap.

7.14. Support szolgáltatás megvásárlásakor egy időben 1 (egy) „Task” elvégzésére köteles a Szolgáltató. A Task elvégzésére nyitva álló határidő 2 munkanap. A termék tartalmazza heti egy ellenőrzés, heti egy biztonsági mentés, heti egy plugin frissítés (minden pluginre kiterjedően), valamint a kiválasztott Task ellátását. Megrendelő az alábbi Task-ok elvégzését rendelheti meg a Support szolgáltatás keretében:

- szöveges kontent frissítés

- képek frissítése

- elérhetőségek frissítése

- social linkek frissítése

- gomb + link hozzáadás

- nyitvatartás frissítése

- egyéb linkek, URL-ek frissítése, javítása

- oldalhiba javítás, ha nem megy az oldal

- SEO broken link javítás

- reszponzivitási problémák megoldása

- a felek által egyedileg meghatározott Task

Amennyiben Megrendelő a felsorolt Task-on kívül további Task elvégzését szeretné megrendelni, azonban nem kíván „Alap-csomag”, „Haladó-csomag”, vagy „Pro-csomag” szolgáltatást vásárolni, úgy egyszeri díj ellenében további Task elvégzését rendelheti meg Szolgáltatótól a Szolgáltató részére megküldött, a Szolgáltató által automatikus igazolással visszaigazolt emailen keresztül. Az egyszeri megrendelés egyedi ajánlat alapján történik, nem képezi jelen ÁSZF részét.

7.15. Szolgáltató bármely Szolgáltatás választása esetén végtelen számú revíziót tesz lehetővé, mely revízió az alábbiakra vonatkozhat: a Megrendelő már megrendelt Task-ot tud törölni, azt megváltoztatni, vagy másikat a helyébe felvenni. A „Folyamatban” oszlopban lévő Task revíziója (annak kivétele a „Folyamatban” oszlopból) a Megrendelő megváltozott igényét jelenti, a már megkezdett Task törlésre kerül, amennyiben a későbbiekben a Megrendelő ismét a „Folyamatban” oszlopba helyezi a korábban revízió keretében onnan kivett Taskot, az új Tasknak minősül, ilyen esetben a Task elvégzésére vonatkozó határidő újra kezdődik.

7.16. Vásárlást követően az info@websliced.hu email címen keresztül lehetőség van a Megrendelő részéről kezdeményezett csomagváltásra. A csomagváltásra az előfizetéshez tartozó, előfizetési időszak fordulónapját (a díjjal rendezett előfizetési időszak utolsó napja) megelőzően van lehetőség, a választott csomag szerinti Szolgáltatás az előfizetési időszak fordulónapjával érhető el a Megrendelő számára, az előfizetési időszak fordulónapját megelőző időszakban a korábbi csomag szerinti Szolgáltatás alapján jár el a Szolgáltató. Csomagváltás kezdeményezése az előfizetési időszak fordulónapját megelőző utolsó munkanapon munkaidőben lehetséges a Szolgáltató részére megküldött, a Szolgáltató által visszaigazolt emailen keresztül.

7.17. A Trello felületén feltűntetett Task-ok előre meghatározottak, azok a kiválasztott weboldal típushoz (lásd 3.6. pont) igazodnak, azokon változtatni a Megrendelő által egyoldalúan nem lehet, a Trello felületen megjelenő Taskokon felül további Task-ok hozzáadására a Megrendelő által egyoldalúan nincs lehetőség. Amennyiben Megrendelő a Trello felületen megjelenő Taskok között nem található Task elvégzését igényli, úgy a Trello felületén, illetve a Szolgáltató részére megküldött, a Szolgáltató által visszaigazolt emailen keresztül új Task létrehozását javasolhatja a Szolgáltató felé. Szolgáltató ilyen esetben a javaslat alapján a Task-ot létrehozhatja, illetve azt már létező, vagy az igény szerint újonnan létrehozott Taskokra lebonthatja. Szolgáltató felhívja Megrendelő figyelmét, hogy a Trello nem képes limitálni a „Folyamatban” oszlopban található Task-ok számát, melyre tekintettel Szolgáltató abban az esetben tudja biztosítani a Task elvégzését, amennyiben Megrendelő a megrendelt Szolgáltatásban meghatározott számú (vagy annál kevesebb) Task-ot helyez egy időben a „Folyamatban” oszlopba. Amennyiben Megrendelő egy időben a „Folyamatban” oszlopba a megrendelt Szolgáltatásban meghatározott Task-ok számánál több Task-ot helyez – amennyiben a 6.6 pont szerint Szolgáltatót nem jogosította fel a Task sorrend meghatározására – Szolgáltató úgy tekinti, mintha a Megrendelő egyáltalán nem helyezett volna Task-ot a „Folyamatban” oszlopba, melyre a Megrendelő által megadott email címen keresztül Szolgáltató haladéktalanul felhívja Megrendelő figyelmét. Amennyiben Megrendelő a 6.6 pont szerint feljogosította Szolgáltatót a Task-ok sorrendjének meghatározására, Szolgáltató a „Folyamatban” oszlopba helyezett, a megrendelt Szolgáltatásban meghatározott Task-ok számát meghaladó Task-ok felvételekor meghatározza a Task-ok elkészítési sorrendjét. Ameddig Megrendelő nem helyez a megrendelt Szolgáltatásban meghatározott (vagy annál kevesebb) számú Task-ot a „Folyamatban” oszlopba és a Szolgáltatót nem jogosította fel a 6.6 pont szerinti Task sorrend meghatározására, az ilyen idő Megrendelő késedelmének számít, Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

7.18. Az elkészült Taskok-hoz Megrendelőnek a Megrendelő által igénybe vett tárhelyszolgáltató tárhelyén futtatott Word Press hozzáférésén keresztül hozzáférése van, azok tartalmát, minőségét minden elkészült Task esetében ellenőrizni tudja, ellenőriznie szükséges a jóváhagyás érdekében. Az elkészült Task a Trello felületén a „Kész” megjelölésű oszlopba kerül át. Megrendelő felelőssége, hogy a „Kész” oszlopban szereplő Task-ot megvizsgálja, valamint azt jóvá hagyja. Amennyiben az elkészült Task funkcionalitása megfelelő, továbbá annak megvalósításával meg van elégedve, azt szükséges a „Jóváhagyva” oszlopba a Megrendelőnek áthelyeznie. Amennyiben az elkészült Task részéről kifogásolható, úgy annak ismételt elkészítése, illetve javítása érdekében – figyelemmel a végtelen revízióra – felveheti azt az „Elkészítendő” Task-ok oszlopába, illetve visszahelyezheti a „Folyamatban” oszlopba. A Task abban az esetben minősül hibátlannak, amennyiben az képes a Task leírásában részletezett funkciókat teljes egészében megvalósítani. Amennyiben a „Kész” oszlopban lévő Task Megrendelő által úgy kerül visszautasításra (úgy kerül vissza a „Folyamatban”, illetve „Elkészítendő” oszlopba), hogy funkcionalitása tekintetében hibátlan, az elkészült Task hibátlan teljesítésnek minősül, a Task ismételt elkészítése új Tasknak minősül, az elkészítés határideje újra indul. A hibátlan Task revíziójára Szolgáltató a Megrendelő által megadott email címre küldött emailen felhívja a figyelmét.

7.19. Szolgáltató a Megrendelő által igénybe vett tárhelyszolgáltató tárhelyén futtatott Word Press hozzáférésen keresztül, a Megrendelő által történő hozzáférését nem tudja korlátozni, Megrendelő a hozzáférés során admin jogokkal (teljes hozzáféréssel) rendelkezik. Amennyiben Megrendelő a Task ellenőrzésén túl módosítást hajt végre a szoftverfejlesztés alatt álló weboldalon, a Megrendelő által a módosítás végrehajtását megelőzően elfogadott, a 7.18. pont szerint a „Jóváhagyva” oszlopba helyezett Task-ok működésének tekintetében Szolgáltató a módosítást követően felmerült működési, illetve kompatibilitási problémák tekintetében felelősségét teljes mértékben kizárja, az ilyen Task-ok javítása új Task-nak minősül. Amennyiben a Szolgáltató által már elkészített Task a Megrendelő által módosításra kerül, a Task hibátlan működésével kapcsolatban Szolgáltató a felelősségét teljes mértékben kizárja. Szolgáltató a Megrendelő általi hozzáférésekről nyilvántartást vezet.

7.20. Megrendelő dönthet úgy, hogy az adott weboldal típushoz tartozó, a Trello-ban megjelölt összes Task elkészítését megelőzően, a már elkészített és a Megrendelő által jóváhagyott Taskok szerinti tartalommal publikálja (minden internetfelhasználó számára elérhetővé teszi) a weboldalt. Amennyiben a Megrendelő az adott weboldal típushoz tartozó, a Trello-ban megjelölt összes Task elkészítését megelőzően publikálja a weboldalt, Szolgáltató az elkészített Taskok hibátlan futtatását a Word Press kizárólag olyan verziószámán garantálja – és áll helyt azért – amely a Task Megrendelő által történt elfogadásának időpillanatában a Word Press által kiadott legfrissebb Word Press környezet verziója volt. Amennyiben Megrendelő a weboldalt publikálja, a kockázatviselés ezzel átszáll a Megrendelőre. A publikáláskor elkészült Taskok a Megrendelő részére átadásra került Szoftvernek minősülnek, a Word Press hozzáférés Szolgáltató részére való biztosítása azonban szükséges a további – Trello táblázatban a választott weboldal típushoz szükséges – Taskok elkészítéséhez.

7.21. Amennyiben Megrendelő az adott weboldal típushoz tartozó, a Trello-ban megjelölt összes Task elvégzését követően, a Megrendelő által jóváhagyott összes Task használata mellett dönt a weboldal publikálása mellett, Szolgáltató a Taskok hibátlan futtatását a publikálás időpillanatában a Word Press által kiadott legfrissebb Word Press környezet verzióján biztosítja. Abban az esetben, ha a Megrendelő általi Task elfogadás és a publikálás között a Word Press új környezet verziót adott ki, Szolgáltató biztosítja az ilyen – nem a legfrissebb környezetre készült – Task frissítését. A Megrendelő általi, a Trello-ban megjelölt összes Task elvégzését követően történő publikálás esetén – amennyiben Megrendelő minden kész Task-ot jóváhagyott és nincs további elkészítendő Task – a weboldal a Megrendelő részére átadásra kerül. Az átadás részeként Megrendelő jogosult a Word Press hozzáférés módosítására. Az átvételt követően Szolgáltatónak a weboldalon további módosításokat nem áll módjában végrehajtani.

7.22. Amennyiben Megrendelő az átadást követően Support szolgáltatást kíván igénybe venni, úgy biztosítania szükséges Szolgáltató részére a weboldalhoz tartozó Word Press hozzáférést. Ennek elmulasztása Megrendelői késedelem, Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti,

7.23. Az adott weboldal típushoz tartozó, a Trello-ban megjelölt összes Task elvégzését követően publikált weboldal szerinti átvételével esetén Megrendelő elfogadja és kijelenti, hogy az rendeltetésszerűen működik, azzal kapcsolatban Szolgáltatóval szemben igénye nincs. Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy az adott weboldalhoz tartozó, a Trello-ban megjelölt összes Task elvégzését követően publikált weboldal a WordPress publikálási időállapot szerinti legfrissebb verzióján fut, későbbi környezet frissítést követően a hibátlan futtatásért a Szolgáltató felelősségét kizárja. Megrendelő Support csomag vásárlásával biztosíthatja, hogy a Szolgáltató a Word Press verziófrissítéseire, továbbá az egyéb plugin frissítésekre figyelemmel karban tartsa az elkészült weboldalt a 3.1.4. pont szerinti feltételek mellett.

7.24. Az adott weboldal típushoz tartozó, a Trello-ban megjelölt összes Task elkészítését megelőzően publikált weboldal szerinti átvétel esetén Megrendelő elfogadja és kijelenti, hogy az rendeltetésszerűen működik, azzal kapcsolatban Szolgáltatóval szemben igénye nincs. Szolgáltató tájékoztatja Megrendelőt, hogy a Megrendelő által elfogadott Taskok a WordPress Task-publikálási időállapot szerinti legfrissebb verzióján fut.

7.25. Amennyiben a Word Press a Szolgáltatás megrendelését követően díjkötelessé válik, erre a Szolgáltató a Megrendelő által megadott email címre megküldött emailen keresztül felhívja Megrendelő figyelmét. Figyelemmel a 4.2. pontra, a felmerülő díj a Megrendelőt terheli. Amennyiben Megrendelő úgy dönt, hogy nem fizet elő a Word Press-re, Szolgáltató az utolsó, ingyenesen elérhető Word Press környezet verzión végzi a fejlesztést, azonban a Szoftver hibátlan működését biztosítani nem áll módjában, erre nézve felelősségét teljes mértékben kizárja.

8. Tulajdonjog-fenntartás

8.1. A Ptk. 6:247. § (5) bekezdése értelmében a megrendelt Szoftverek azok Megrendelő részére történő átadásával és megrendelt Szoftverek ellenértékének a Szolgáltató részére történő maradéktalan megfizetésével kerülnek a Megrendelő tulajdonába, az átadásig a megrendelt Szoftverek a Szolgáltató tulajdonában maradnak.

9. Birtokátruházás

9.1. A Ptk. 5:3. § (3) bekezdése értelmében a megrendelt Szoftverek birtoka azok Megrendelő által, a 7. pontban részletezett átadási folyamat részeként kerülnek átruházásra.

9.2. Abban az esetben, ha a Megrendelő Support szolgáltatást kíván igénybe venni, biztosítania szükséges a Szolgáltató hozzáférést a szolgáltatás végzésének céljából, figyelemmel a 7. pontban foglaltakra. Ennek elmulasztása Megrendelői késedelem, Szolgáltató díjra való jogosultságát a Megrendelői késedelem nem érinti.

10. Szellemi Tulajdon és ahhoz kapcsolódó jogok

10.1. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás igénybe vétele, illetve a megrendelés teljesítés során a Megrendelő a Szolgáltató, illetve harmadik személy szellemi alkotását/szellemi tulajdonát (így elsősorban, de nem kizárólagosan szerzői jogi, illetve az iparjogvédelmi jogszabályok oltalma alá tartozó szellemi alkotások/szellemi tulajdonok, valamint know-how) (a továbbiakban: Szellemi Tulajdon) megismerheti, annak birtokába kerülhet. A Megrendelő a Szolgáltatás igénybe vételével kijelenti és szavatolja, hogy a Szellemi Tulajdont és az ahhoz kapcsolódó egyéb dokumentumokat kizárólag a Szolgáltatás igénybe vétele, illetve a megrendelésből eredő felhasználási cél teljesítése érdekében használja fel. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a jelen ÁSZF-ben a Szolgáltató számára biztosított jogokon túl a Szellemi Tulajdon tulajdonosa és jogosultja a Szellemi Tulajdonra vonatkozó kötelezettség megszegése esetén érdekelt félnek minősül, és a Megrendelővel szemben közvetlenül érvényesítheti jogait. A jelen pontban meghatározott kötelezettségei megszegésért a Megrendelő teljes kártérítési felelősséggel tartozik.

10.2. A jelen szerződés teljesítése során a Megrendelő igénye szerint és az ő által megjelölt szükségletekre tekintettel egyedileg jellemző módon létrehozott eredmények, szellemi alkotások, szellemi tulajdon vagy azokkal egyező védelem alá eső egyéb szellemi termékek (így elsősorban de nem kizárólagosan szerzői jogi illetve az iparjogvédelmi jogszabályok oltalma alá tartozó szellemi alkotások/szellemi tulajdonok valamint know-how) (a továbbiakban: Megrendelői Szellemi Tulajdon) megjelenési formájuktól és adathordozójuktól függetlenül a Megrendelő időben és földrajzilag nem korlátozott kizárólagos tulajdonát képezik (ide nem értve az eredmények létrehozatalához szükséges, a Szolgáltató tulajdonát képező szellemi, és tárgyi erőforrásokat, ismereteket, azok megjelenési formájától, és adathordozójuktól függetlenül), a Megrendelői Szellemi Tulajdon kizárólagos jogosultja a Megrendelő beleértve többek között a kizárólagos felhasználási jogot, a kizárólagos hasznosítás jogát, az átdolgozás és többszörözés jogát is. A Szolgáltató az átadott, kereskedelmi forgalomból beszerzett szoftverek esetében azonban kizárólag nem kizárólagos felhasználási és hasznosítási jogot köteles biztosítani a Megrendelő részére, az olyan, nem ingyenes szoftverek tekintetében (pl.: fizetős plug-in) melyeket a szolgáltatás nyújtása során a Szolgáltató nyújt, a szolgáltatás megszűnését követően ingyenesen nem nyújtja a Megrendelőnek. A Megrendelő a Megrendelői Szellemi Tulajdonnal korlátlanul rendelkezhet. A díj végleges jelleggel és teljes egészében tartalmazza a Megrendelő által a teljesítés eredményeként megszerzendő, a Megrendelői Szellemi Tulajdon körébe tartozó szellemi alkotások joga által esetlegesen oltalmazott művek vagyoni jogai, illetve felhasználási jogai korlátozás nélküli megszerzésének teljes és végleges ellenértékét is. A Szolgáltatót megilletik a Megrendelői Szellemi Tulajdonnal kapcsolatos személyhez fűződő jogok, azonban, a Megrendelői Szellemi Tulajdon nyilvánosságra hozatalát nem tagadhatja meg és nem vonhatja vissza. A Megrendelőnek a jelen ÁSZF-en alapuló kizárólagos jogosultsága területileg, időben, módjában és mértékében korlátlan. A Megrendelő a Megrendelői Szellemi Tulajdont harmadik személyre szabadon átruházhatja. A Megrendelőt megilleti a Megrendelői Szellemi Tulajdon átdolgozásának és többszörözésének, valamint továbbfejlesztésének joga. A Szolgáltató a Megrendelői Szellemi Tulajdon felhasználásához elengedhetetlen vagy nyilvánvalóan szükséges, a Szellemi Tulajdon lényegét nem érintő változtatásokat a Megrendelő kérésére köteles végrehajtani. A Szolgáltató az átadástól számított 5 éven belül sem jogosult a Megrendelői Szellemi Tulajdonnal kapcsolatos Megrendelőt megillető bármilyen jogot, felhasználási engedélyt visszavonni arra hivatkozással, hogy a Megrendelő nem kezdi meg a Szellemi Tulajdon felhasználását az adott helyzetben általában elvárható időn belül, illetve a Megrendelő jogait, így felhasználási jogát a Szerződés céljainak megvalósítására alkalmatlan módon, vagy nem rendeltetésszerűen gyakorolja.

11. Titoktartás

11.1. A Felek vállalják, hogy bizalmasan kezelnek, és közvetlenül vagy közvetve nem fedik fel, nem hozzák harmadik személy (kivéve Szolgáltató közreműködőit és teljesítési segédeit) tudomására a jelen ÁSZF megkötésével vagy a szolgáltatás teljesítésével kapcsolatosan kapott vagy szerzett, vagy bármely fél által a megrendelés megkötéséhez vezető tárgyalásokon rendelkezésre bocsátott bizalmas információkat, üzleti titkokat, melyek a jelen szerződés tárgyára és/vagy rendelkezéseire vonatkoznak (ideértve, de nem kizárólagosan a felek személyét). E tilalom nem alkalmazandó:

a) ha az információ már köztudomású volt, mielőtt azt az adott fél megkapta volna, vagy azután, hogy az adott fél tudomására jutott köztudomású lett, de nem az alábbiak eredményeként: (i) jelen pontnak az adott fél általi megsértése; vagy (ii) a nyilvánosságra hozó személy a titoktartási kötelezettségét megszegi, és erről az adott félnek tudomása van; vagy

b) ha a vonatkozó jogszabályok, törvényi előírások betartása vagy egyéb hivatalos engedélyek vagy jóváhagyások megszerzése miatt szükséges, minden esetben az alkalmazandó jogszabályokhoz kötötten.

11.2. Az Üzleti titok védelméről szóló 2018. évi LIV. törvény 1. § (1) bekezdésének megfelelően üzleti titok a gazdasági tevékenységhez kapcsolódó titkos – egészben, vagy elemeinek összességeként nem közismert vagy az érintett gazdasági tevékenységet végző személyek számára nem könnyen hozzáférhető –, ennélfogva vagyoni értékkel bíró olyan tény, tájékoztatás, egyéb adat és az azokból készült összeállítás, amelynek a titokban tartása érdekében a titok jogosultja az adott helyzetben általában elvárható magatartást tanúsítja, és amelynek illetéktelenek által történő megszerzése, hasznosítása, másokkal való közlése vagy nyilvánosságra hozatala a jogosult jogos pénzügyi, gazdasági vagy piaci érdekét sértené vagy veszélyeztetné, feltéve, hogy a titok megőrzésével kapcsolatban a vele jogszerűen rendelkező jogosultat felróhatóság nem terheli.

11.3. A fentieknek nem ellentmondva a hozzáférhetővé tételre a fentiek szerint jogosult fél köteles a hozzáférhetővé tételről a másik felet előzetesen értesíteni és kizárólag a szükséges mértékben jogosult az információkat hozzáférhetővé tenni.

12. Elállási és felmondási jogról szóló tájékoztatás

12.1. Elállás

12.1.1. Szolgáltató a fogyasztónak és a nem fogyasztónak minősülő Megrendelő részére is biztosítja a szerződéstől indokolás nélkül történő elállás jogát az alábbiakban meghatározott határidőkön belül . A határidő betartottnak minősül, amennyiben az elállási nyilatkozat a vonatkozó határidőn belül igazolható módon elküldésre került a Szolgáltató részére.

12.1.2. A Megrendelő az elállási jogát szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától (ti. a Megrendelő által a Szolgáltató részére megküldött megrendelés Szolgáltató részéről történő kifejezett elfogadásáról szóló Szolgáltató által küldött e-maillel jön létre a szerződés a Felek között) számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

12.1.3. A Megrendelő a szerződési nyilatkozatától a fenti határidőn belül indokolás nélkül – akár az Elállási/Felmondási nyilatkozatminta kitöltésével, akár egyénileg megfogalmazott nyilatkozattal írásban (pl. levél, e-mail útján) állhat el. Az elállási nyilatkozat a következő címre küldendő:

kleen-wear Kft.

Postai cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 115. 5. em. 18.

Email: info@websliced.hu

12.1.4. Szolgáltató vállalja, hogy Megrendelő elállása esetén haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.

12.2. Felmondás

12.2.1. A megrendelt Szolgáltatás bármikor felmondható a Megrendelő által a díj fizetéssel rendezett Előfizetési Időszak végére, mely esetben a Szolgáltatás a díjjal rendezett Előfizetési Időszak végéig továbbra is elérhető marad. A befizetett díjak nem visszatéríthetők, és részleges időszakra szóló előfizetésre vagy nem használt Szolgáltatásra vonatkozóan nem jár visszatérítés. A Szolgáltatás felmondása a Megrendelő által a Szolgáltató részére megküldött, a Szolgáltató által automatikus visszaigazolással megerősített emailen keresztül lehetséges.

12.2.2. A Szolgáltatás felmondás esetén a 7. pontban részletezettek szerint kerül a Szoftver átadásra a megrendelő részére attól függően, hogy az adott weboldal típushoz tartozó, a Trello-ban megjelölt összes Task elkészítését megelőzően vagy azok elvégzését követően kerül a Szolgáltatás felmondásra.

12.2.3. Felek rögzítik, hogy a másik fél súlyos szerződésszegése esetén azonnali hatályú indokolással ellátott írásbeli felmondásnak van helye, így különösen, ha Megrendelő a fizetési kötelezettségének határidőre nem tesz eleget vagy a Szolgáltató határidőben nem teljesít, vagy hibásan teljesít és a szerződésszegést a másik Fél írásbeli figyelmeztetése ellenére sem orvosolja a figyelmeztetésben meghatározott megfelelő határidőben. Felek rögzítik, hogy súlyos szerződésszegésnek minősül, ha valamelyik Fél a jelen Szerződésből vagy valamely Egyedi megrendelésből eredő kötelezettségét megszegi, és a szerződésszegést a másik Fél írásbeli figyelmeztetése ellenére sem orvosolja a figyelmeztetésben meghatározott megfelelő határidőben. Azonnali hatályú felmondás esetén a Felek az elvégzett feladatok alapján elszámolni kötelesek egymással, amelynek során a Megrendelő a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások szerint az előfizetési díj arányos részét köteles megfizetni a Szolgáltató részére, továbbá a Szolgáltató általi azonnali hatályú felmondás esetén a Megrendelő köteles a Szolgáltatónak a szerződés megszűnésével okozott kárt megtéríteni. A Megrendelő általi jogszerű azonnali hatályú felmondás esetén a Szolgáltató köteles a Megrendelőnek a szerződés megszűnésével okozott kárt megtéríteni.

13. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

13.1. A Szolgáltató semmilyen jótállást nem vállal a megrendelt Szolgáltatások vonatkozásában.

13.2. Kellékszavatosság:

13.2.1. A Megrendelő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv vonatkozó szabályai szerint. Ennek keretében a Megrendelő - választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kér a Megrendelő, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

13.2.2. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

13.2.3. A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

13.2.4. A fogyasztónak minősülő Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl azonban kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

13.2.5. A fogyasztónak nem minősülő Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, közölni. A határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

13.2.6. A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

13.2.7. A fogyasztónak minősülő Megrendelő esetén a teljesítéstől számított hat hónapon belül a Megrendelő kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a Szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

13.3. Termékszavatosság fogyasztónak minősülő Megrendelők esetében:

13.4. A szoftver hibája esetén a fogyasztónak minősülő Megrendelő - választása szerint - kellékszavatossági jogot vagy a jelen pontban meghatározott termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

13.5. Termékszavatossági igényét a Megrendelő kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

13.6. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

13.7. Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

13.8. Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

13.9. A Megrendelő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. A Megrendelő termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

14. Kártérítési felelősség

14.1. A Szolgáltató a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való, továbbá a szándékosan okozott, továbbá emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésen kívül okozott károkért való felelősségén kívüli felelősségét kizárja.

14.2. Jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint „Alap”, „Haladó” és „Pro” csomag szolgáltatás igénybevétele esetén Szolgáltató nem vállal felelősséget a Word Press környezet átadást (lásd 7. pont) követő módosításából fakadó esetleges kompatibilitási problémákért. „Support” szolgáltatás igénybevétele esetén Szolgáltató vállalja a felelősséget a kompatibilitás megtartásáért a Support szolgáltatásra vonatkozó Előfizetési időszak alatt.

15. Panaszkezelés rendje fogyasztóknak minősülő Megrendelők esetén:

15.1. A Szolgáltató célja, hogy a Honlapot a lehető legjobban üzemeltesse a Megrendelők lehető legnagyobb megelégedésére.

15.2. A fogyasztónak minősülő Megrendelő a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a megrendelt szolgáltatások teljesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az alábbi elérhetőségek útján:

- levelezési cím: 1119 Budapest, Fehérvári út 115. 5. em. 18

- elektronikus levelezési cím: info@websliced.hu

- internetes cím: www.websliced.hu

A Szolgáltató a szóbeli panaszokat haladéktalanul megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.

Az írásbeli panaszokat a Szolgáltató 30 napon belül válaszolja meg írásban. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A panaszügyintézés helye szóbeli és írásbeli panasz esetén a Szolgáltató székhelye (1119 Budapest, Fehérvári út 115. 5. em. 18).

A Szolgáltató a panaszügyintézés során egyebekben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései szerint jár el.

A fogyasztónak minősülő Megrendelő Panasszal fordulhat a Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztályához is:

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály

címe: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.

levelezési címe: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.

Központi telefonszám: +36 (1) 450-2598

E-mail: fogyasztovedelem@bfkh.gov.hu

A Szolgáltató és Megrendelő vitás ügyeiket elsősorban békés úton igyekeznek rendezni.

Tájékoztatjuk, hogy a Szolgáltató panasz elutasítása esetén a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

Tájékoztatjuk, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez fordulhat. A területileg illetékes békéltető testületek székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét megtalálja a https://bekeltetes.hu/udvozlo címen.

Tájékoztatjuk a fogyasztókat, hogy a Szolgáltató köteles alternatív vitarendezési fórumot igénybe venni a fogyasztókkal fennálló vitáik rendezéséhez.

Ennek megfelelően tájékoztatjuk a fogyasztókat az online vitarendezési platform létezéséről, valamint arról a lehetőségről, hogy az online vitarendezési platform felhasználható a vitáik rendezéséhez. Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Tájékoztatjuk, hogy a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület látja el a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti tagállami online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.:10.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

16. Adatvédelem

16.1. A fogyasztókkal kapcsolatos adatkezelési, továbbá a fogyasztók érdekében tett adatvédelmi rendelkezéseket a külön íven megszövegezett, de jelen ÁSZF elválaszthatatlan részét képező Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza. Az Adatkezelési Tájékoztató megtekinthető a

Adatvédelmi tájékoztató
oldalon.

17. Vegyes rendelkezések

17.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

17.2. A Szolgáltató közvetített szolgáltatást jogosult igénybe venni.

17.3. A Megrendelő által átadott vagy megküldött adatok a megrendelt weboldal átadása utáni időponton túl nem kerülnek archiválásra. A Szolgáltató felelőssége az adatok tárolása körében bármilyen okból való sérülés vagy elvesztés esetén kizárt.

17.4. A Felek közötti jogviszonyok vonatkozásában a jelen ÁSZF (beleértve az annak megfelelő egyedi megrendeléseket is) a Felek közötti megállapodás valamennyi feltételét tartalmazza. Felek rögzítik, hogy a Felek közötti jogviszonyoknak nem válik tartalmává semmilyen olyan szokás, amelynek alkalmazásában a felek korábbi üzleti kapcsolataikban megegyeztek, és semmilyen olyan gyakorlat, amelyet egymás között kialakítottak, kivéve, ha azt mindkét fél írásban megerősíti.

17.5. Ha a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné, jogszerűtlenné vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

17.6. A Felek megállapodnak, hogy az a tény, hogy valamely Fél a jelen Szerződésben biztosított valamely jogát nem vagy nem határidőben gyakorolja, nem tekinthető az adott jogról való végleges lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. A Felek megállapodnak abban is, hogy valamely kötelezettség elmulasztása, vagy ezen mulasztás kifogásolásának a másik Fél részéről történő elmaradása nem jelenti azt, hogy a kötelezett Fél ezen kötelezettsége alól mentesül.

17.7. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadóak.

17.8. A jelen ÁSZF 2024. április 22. napjától hatályos és annak módosításáig, illetve visszavonásig hatályban marad.

17.9. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt a www.websliced.hu oldalon közzéteszi. A módosítások a folyamatban lévő megrendelésekre és létrejött szerződésekre kizárólag a 4.4. pont szerinti díjváltozás tekintetében vonatkoznak.

17.10. Megrendelő a Szolgáltató Honlapjának használatával elfogadja, hogy rá nézve a Honlap használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Minden jog fenntartva!

Köszönjük, hogy igénybe veszi a kleen-wear Kft. szolgáltatásait